Kan ik data recupereren van mijn verzopen androidsmartphone? Kan dat met een Apple of alleen windows?

Phone (oneplus6)is verzopen maar laadt nog, scherm blijft zwart.

een week geleden
in: Telefoons
Ikhebgeenidee
een week geleden
de data op een eventuele externe geheugenkaart misschien wel. Uit apparaat halen, laten drogen en hopen dat het werkt.
Data op de interne opslag zou wel eens lastiger kunnen worden. Zeker als het scherm zwart blijft.

Geef als eerste antwoord